Yessica är en typisk tjej som ljuger om sin ålder, har en gränslös kärlek till sneakers och dödar för sushi. Hon bor i centrala Malmö och skrapar ihop varje liten slant för att kunna åka till L.A. våren 2010. Följ hennes blogg för att få veta mer om hur det är att ha tusen drömmar, vara danslärare och ständigt ha åsikter om ditt och datt.

söndag 19 april 2009

Countdown...

Zup!

Jag dumpar jävligt mycket för shorty har jag märkt. Igår slog det slint i huvudet på oss och planerna för kvällen blev hemma-SPA och LAGAD mat (junkfood är alltid först på listan) men hemmalagad mat blev det inte ändå, istället drack vi oss lulliga och nästan halvsomnade i badkaret, ha ha... det blev intensiva diskussioner om livet och efter 4 timmars plaskande blev vi russin, men mjuka som lamm :-)

Vikariera för Ivan 3,5 timme idag. Helt fuzzy och förvirrad. Sista lektionen blev dock jäkligt nice! Lägger upp video i dagarna.
Efter träningen drog jag till Em's jobb och tiggde både kaffe och macka, hon jobbar ju på Wayne's, så varför inte.... nu sitter jag här och ska börja plugga när som helst, ska bara hoppa i duschen...
it's been a looong day....

Hittade ett nytt klipp på Youtube som jag tänker dela med mig av. Lyle Beniga är en av mina stora inspirationer, han var i Sverige förra året och har nog en bild till höger på honom... Denna är en av hans nyare koreografier. Take a look... he's amazin'...



Dessa är också tunga...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar