Yessica är en typisk tjej som ljuger om sin ålder, har en gränslös kärlek till sneakers och dödar för sushi. Hon bor i centrala Malmö och skrapar ihop varje liten slant för att kunna åka till L.A. våren 2010. Följ hennes blogg för att få veta mer om hur det är att ha tusen drömmar, vara danslärare och ständigt ha åsikter om ditt och datt.

söndag 26 april 2009

Thessanoliki

Wzup guys!

Superwoman's back home from Greece och krassligare än någonsin! Brukar aldrig bli sjuk men har lyckats få halsont och lock för öronen som inte vill försvinna... Troligen blir det vårdcentralen och sedan blir jag väl sängliggandes resten av dagen innan jag ska hämta bilderna hos Lin från Grekland...

Jag har bara 1 ord: Wow. Detta är en av de fetaste upplevelserna jag har varit med om, jag kan med handen på hjärtat erkänna att jag aldrig har skrattat så mycket som under dessa 4 dagar... Jag vill berätta sucessivt dag för dag när jag har fått bilderna...

Nu har jag 17 nya grekiska kompisar på Facebook, ha ha...

RRRAAAMATO!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar