Yessica är en typisk tjej som ljuger om sin ålder, har en gränslös kärlek till sneakers och dödar för sushi. Hon bor i centrala Malmö och skrapar ihop varje liten slant för att kunna åka till L.A. våren 2010. Följ hennes blogg för att få veta mer om hur det är att ha tusen drömmar, vara danslärare och ständigt ha åsikter om ditt och datt.

söndag 17 maj 2009

Brandy KB 16/5
















Till att börja med vill jag tacka mina fuzziez som gav mig en biljett till Brandys konsert när jag fyllde år... en riktig upplevelse! Blev mycket nöjd...
Innan konserten bestämde jag och Tarra att trycka i oss 20 bitar sushi på Chillout - och det gjorde vi! Därefter stack vi till möllan för att ta en drink och vänta in några andra. Plötsligt kom vi på att vi fick ganska bråttom, så vi häller i oss det sista för att bege oss till KB (där jag även träffade min 40-åriga granne, ha ha)... för att se Brandy live! THEN AFTERPARTY...


There's more 2 come ;-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar