Yessica är en typisk tjej som ljuger om sin ålder, har en gränslös kärlek till sneakers och dödar för sushi. Hon bor i centrala Malmö och skrapar ihop varje liten slant för att kunna åka till L.A. våren 2010. Följ hennes blogg för att få veta mer om hur det är att ha tusen drömmar, vara danslärare och ständigt ha åsikter om ditt och datt.

söndag 3 maj 2009

Fuzzyträning och Thai thai

Wzup people,

Idag är det söndag och jag klappar mig själv på magen eftersom jag är ledig imorgon. Ska ändå försöka gå upp tidigare och sätta mig på biblioteket en stund... Yeah, I actually got 2 personalities ;-) Fick reda på häromdagen att jag har fått jobb som tidningsbärare, så jag ska hinna gå på det informationsmötet imorgon innan jag undervisar 16.30. Förhoppningsvis leder det till timanställning längre fram efter sommarlovet och eftersom jag ändå är nattuggla tickar det pengar utan att man tänker på det... Två flugor i en smäll!

Gick förbi fuzzizarnas träning idag och det var fullt ös medvetslös... not. Vi satt mest på golvet och drog alla uppdateringar från var och en. Jessy och Fred som hade varit på Battlehanics kom tydligen hem vid 8 på morgonen, så när vi ringer de vid 18 så har de precis vaknat, ha ha... Så deras frukost blev Thai Thai, sedan stack vi upp till Nellie och drack lite hallonte :-) Sköna killar! Synd att de åker imorgon... De ska avsluta Sverige-resan med Cuba Café, ha ha...

SÅ Yessicas framtida mål: att lära sig franska...


Fet bild va? Tänk att allt blir såå mycket snyggare retuscherat, ha ha. Pimpad av Bekim aka BEKO... Lägg märke till att det står "Yess" på armen... Luv it!

Nu har jag hamnat här och ska snart lägga mig och läsa en stund :-) En bok är bästa sömnmedlet... Eller!? ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar