Yessica är en typisk tjej som ljuger om sin ålder, har en gränslös kärlek till sneakers och dödar för sushi. Hon bor i centrala Malmö och skrapar ihop varje liten slant för att kunna åka till L.A. våren 2010. Följ hennes blogg för att få veta mer om hur det är att ha tusen drömmar, vara danslärare och ständigt ha åsikter om ditt och datt.

onsdag 20 maj 2009

Fat ma'

Riktigt svin är man. Tackar inte nej till 2 cheeseburgare när Jim kommer hem med en hel påse, inte heller till lite vin från baginboxen att ha sidan om den 600 sidiga-historieboken. Mamma skäller på mig för att jag äter som ett svin, but u know what? I don't care. Det är bara att dricka proteindricka i 2 dagar sen är magen platt igen. Ge mig fler cheeseburgare!

Hm, detta fick mig att tänka på gårdagen...

Listen.

Du vet att du är bra på någonting och du gör det jävligt bra varje gång. Alla berömmer dig - du har känsla, du har specialité, det är helt enkelt din grej. Ingen kommer i närheten, ingen kan slå dig, du vet fortfarande att du alltid kommer att vara bäst på just din grej. En vacker dag vaknar du och inser att FAN, vad hände? Varför funkar det inte längre?

Exakt så kände jag igår när jag skulle göra pannkakor. Det sänkte mitt självförtroende något fruktansvärt.

4 kommentarer:

  1. du e så jäävla dålig fan heller att du ska få göra pannkakor hos mig ;)

    SvaraRadera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera
  3. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera