Yessica är en typisk tjej som ljuger om sin ålder, har en gränslös kärlek till sneakers och dödar för sushi. Hon bor i centrala Malmö och skrapar ihop varje liten slant för att kunna åka till L.A. våren 2010. Följ hennes blogg för att få veta mer om hur det är att ha tusen drömmar, vara danslärare och ständigt ha åsikter om ditt och datt.

fredag 12 juni 2009

Changes

Igår var ingen bra dag. Efter att ha suttit inne halva dagen och deppat tog jag bilen och körde en runda till stranden och satte mig där, tänkte lite på allt möjligt... om missförstånd, varför det aldrig blir som man tänkt sig och andra helt oväntade saker. Som att en av en närmsta vill flytta till andra sidan kontinenten. Fast det har jag inga problem med, det hade bara varit roligt, helt ärligt. Hon behöver det, livet är för kort för att vänta. Samtidigt kanske innebär nya förändringar för mig själv, så som att flytta hemifrån till hösten. Visserligen är det spekulationer än så länge, men det kanske är bra att förbereda sig.

Efter att hämtat upp sambo efter jobb körde vi förbi Hemmakväll efter ett evigt tjatande. Hon ville se på Disney. Jag protesterade inte. Nostalgi: Hakuna matata.

Ikväll har jag bokat träningssalen... koreograferat till en låt som är straight from the inside... Ska döda Em med den ikväll :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar