Yessica är en typisk tjej som ljuger om sin ålder, har en gränslös kärlek till sneakers och dödar för sushi. Hon bor i centrala Malmö och skrapar ihop varje liten slant för att kunna åka till L.A. våren 2010. Följ hennes blogg för att få veta mer om hur det är att ha tusen drömmar, vara danslärare och ständigt ha åsikter om ditt och datt.

tisdag 30 juni 2009

Photoshoot

Efter jobb for jag direkt till en liten källarlokal i Hermosdal med 25st andra dansare för att träna till projektet jag har startat... På lördag smäller det. Dunder och brak. Mer säger jag inte.

Träffade nyss mina kompanjoner! Vi bestämde hur saker och ting skulle gå till inför den stora dagen, som är om ca 2 veckor. Kan fortfarande inte fatta att det är sant... Anyway, vi bestämde outfit och ska fotograferas imorgon i en studio, Turning Torso. Eftersom Ehab var lite off-beat fick vi reda på det idag, så jag har vänt upp och ner på min garderob för att hitta något som passar... Photoshootet blir väl ganska avslöjande, så när ni ser bilderna kommer ni att förstå :-) Det lär väl ta några dagar... Excited huh...

Nu ska jag hoppa i säng :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar