Yessica är en typisk tjej som ljuger om sin ålder, har en gränslös kärlek till sneakers och dödar för sushi. Hon bor i centrala Malmö och skrapar ihop varje liten slant för att kunna åka till L.A. våren 2010. Följ hennes blogg för att få veta mer om hur det är att ha tusen drömmar, vara danslärare och ständigt ha åsikter om ditt och datt.

tisdag 23 juni 2009

Business

Varför är jag så girig? När jag väl har bestämt mig för något ska det gå precis som jag vill, fort som fan. But hey, where's the manners? Behave Yess! Efter långa samtal med er så instämmer jag att ni har rätt. Det där var jävligt korkat gjort. En brist hos mig, but I'm still workin' on it.

För övrigt - vilken dag. Planerna var att springa en runda innan jobb, men när Em väcker mig genom att slå på ryggen morrar jag istället tillbaka och vaknade en halvtimme innan jobb eftersom jag snoozat för länge... men träningssuget var kvar ändå! Efter jag slutade jobb kl 18 springer jag hem, bytar om och kastar mig på bussen... och till min besvikelse var jag enda tjejen på friträningen... omringad av b-boys. Ni som känner till det där vet att alla b-boys hatar oss, tja... no comments. Men det gick bra :-) Fett ont i knäna dock. Hann värva lite fler people till eventet... ska på möte imorgon för att fastställa allt innan vi kör igång. Har även sökt lite projektpengar så jag hoppas det går in lite på kontot så man kan sätta igång. Som sagt, ni får reda på mer info senare och det kommer bli tuuuungt. No doubt.
Sedan ringer sambo och tvingar mig till hennes jobb. Jag protesterade inte. Vi satte oss på uteserveringen och kollade fotboll. Mysigt. Hon bjöd på smootie från Wayne's.

På fredag ska jag undervisa på ett streetdance camp som heter Whacked... Ska bli ganska intressant. Deltagande från Malmö och lärare från Sthlm, New York etc. Ska försöka planera vilka koreografier jag ska köra, det blir väl sista minuten som vanligt...



Midsommar var bra, helgen var mysig :-) Tiden går sjukt snabbt bara... snart är väl sommaren över :-(

Well, back to business. Nu jag jag skriva rent lite listor för att sedan hoppa i säng.

Luv

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar