Yessica är en typisk tjej som ljuger om sin ålder, har en gränslös kärlek till sneakers och dödar för sushi. Hon bor i centrala Malmö och skrapar ihop varje liten slant för att kunna åka till L.A. våren 2010. Följ hennes blogg för att få veta mer om hur det är att ha tusen drömmar, vara danslärare och ständigt ha åsikter om ditt och datt.

söndag 16 augusti 2009

Hip hop bröllop och en resa till Göteborg

Godmorgon,

klockan är kvart över tre och jag har precis vaknat upp efter en helvetesnatt. Trodde aldrig att det skulle ta slut! Whatever. Gick in i en av hissarna där det låg ett par använda trosor på golvet. Någon måste ha haft det roligt. Lite småkul tyckte jag. Måste skaffa mig en bra mobilkamera!

Igår uppträdde vi på ett bröllop i Ljunghusen. Grym stämning! Nu vet man verkligen varför man dansar. När vi kommer dit runt 21:30 blir vi för det första placerade vid ett bord där de öste mat på oss. Seafood toasts, redbull, efterrätt och ytterligare en efterrätt... ha ha. Vi klämde allt så klart. Sedan körde vi, vilket kändes väldigt uppskattat. Jag blir lite blödig när det gäller bröllop, inte minst när de skulle dansa vals...

På onsdag blir det Stortorget kl. 19, NRJ in the park. Se till och vara på plats, det kommer bli tungt. På fredagen (två dagar senare) följer vi sedan med Arash upp till Göteborg (med 5 stjärnigt hotell och mycket mat!) Nice.

Sedan börjar snart höstterminen... Kommer undervisa på Studio no 1 och Rydbergs hittils... och kanske klämmer ett jobb på entré också. Gotta do what u gotta do.
Nu ska jag springa, festivalen kallar...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar