Yessica är en typisk tjej som ljuger om sin ålder, har en gränslös kärlek till sneakers och dödar för sushi. Hon bor i centrala Malmö och skrapar ihop varje liten slant för att kunna åka till L.A. våren 2010. Följ hennes blogg för att få veta mer om hur det är att ha tusen drömmar, vara danslärare och ständigt ha åsikter om ditt och datt.

tisdag 18 augusti 2009

Qualitytime och sista genrepet

Tjingeling,

Var på entré igår med Marianne, lite qualitytime, pratade om ditt och datt och fick billig, billig fika av Rickard eftersom jag är sambo till Emelie. Lite gulligt tycker jag. Blev även träning med Arash-tjejerna och en ekologisk dans- modeshow i Folkets park där alla våra boys medverkade. Big up till Malena, grym inspiration...

Gick förbi Julias jobb idag, på kafferosteriet, lunchade med henne och snackade lite skit. Hon ska tågluffa nästa månad, jag är inte alls avundsjuk. Tänkte jag laga lite mat nu innan jag ska gå på intervju till Malmö Danscity... Vi får väl hoppas på det bästa! Sedan blir det genrep innan NRJ in the park imorgon. Fick dessutom besked att vi får låna bil av en kompis, så vi kör upp till Göteborg på fredag... Ska bli riktigt kul! Ska försöka dokumentera allt. Sedan kommer jag och några ev. uppträda i Halmstad nästa fredag, Club Moon. Ska dock kolla upp så att inget annat krockar :-)

Nu ska jag ställa mig i köket!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar