Yessica är en typisk tjej som ljuger om sin ålder, har en gränslös kärlek till sneakers och dödar för sushi. Hon bor i centrala Malmö och skrapar ihop varje liten slant för att kunna åka till L.A. våren 2010. Följ hennes blogg för att få veta mer om hur det är att ha tusen drömmar, vara danslärare och ständigt ha åsikter om ditt och datt.

måndag 31 augusti 2009

Nytt gig med en ny touch

Sitter nu här och ska ta bussen om 10 minuter. Ska träna med några brudar till eventet ovan, nu på fredag... ska bli kul, behövs lite klirr i kassan nu efter alla oväntade utgifter! Ska till Polen om 2 veckor och kom på att mitt pass har gått ut, så jag fixade id-foto idag efter skolan så jag kan fixa det imorgon hos polisen. Samtidigt har min cykel varit på reperation och ska hämtas någon gång. Plus nytt terminskort på Arenan.





Anyway, när jag var på Malmöfestivalen för 2 veckor sedan gick jag förbi basketplanen och såg en grym liten tjej på kanske 14 bast som knäckte alla killar i ett battle... så efter att ha letat efter hennes nummer i säkert en vecka fick jag nyligen napp och ringde upp henne. Så vi blir 4 tjejer + den här tjejen som kommer vända klubben. Riktigt duktig på att freestyla, se videon nedan...



För övrigt börjar mina klasser imorgon, ska bli riktigt roligt... Skolan har kommit igång, helt okej schema. En hel del håltimmar, så kan passa på att göra alla ärenden som man inte annars hinner...

Nä, nu ska jag springa till bussen... C ya

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar