Yessica är en typisk tjej som ljuger om sin ålder, har en gränslös kärlek till sneakers och dödar för sushi. Hon bor i centrala Malmö och skrapar ihop varje liten slant för att kunna åka till L.A. våren 2010. Följ hennes blogg för att få veta mer om hur det är att ha tusen drömmar, vara danslärare och ständigt ha åsikter om ditt och datt.

torsdag 2 juli 2009

Bon qui qui

Photoshootet var riktigt roligt! Blir lite nervös om det blir en flyer but we'll se. Anyway, har knappt fått någon sömn och sitter nu här och segar. Har egentligen en hög med uppgifter att göra, bör ringa kontorsnissar och fixa pappersarbete bla bla, men sitter istället och kollar på Youtube och sörplar kaffe. Helt ärligt, jag har världens chillaste jobb. Och jag har fått ett nytt namn förutom Porr-pippi: BAAAMela (säg det med afrikansk brytning). Persa knäcker mig med sin humor och sitt flabb. Vet ni hur roligt det låter när en afrikan skrattar?

Har ni sett denna? Sedan Em introducerade mig för klippet flabbar jag lika mycket varje gång...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar