Yessica är en typisk tjej som ljuger om sin ålder, har en gränslös kärlek till sneakers och dödar för sushi. Hon bor i centrala Malmö och skrapar ihop varje liten slant för att kunna åka till L.A. våren 2010. Följ hennes blogg för att få veta mer om hur det är att ha tusen drömmar, vara danslärare och ständigt ha åsikter om ditt och datt.

tisdag 7 juli 2009

i AM ART BABY

Just nu är klockan 02:12 och jag ska dra till jobbet om 20 minuter. Detta kommer bli en helvetes vecka, baby. Fick ett samtal från mitt andra jobb där de skällde ut mig för att jag inte var på jobbet den natten. Ups? Trodde jag började jobba en vecka senare, men istället innebär det att jag har dubbla skift, dvs jobbar från 9:30-18 och sedan från kl. 03-06. Vad gör jag däremellan? Tränar såklart. Vi har ju en viktig show på lördag i Köpenhamn. När sover jag då? Ingen aning. Om jag hinner.

När jag precis parkerat bilen frågar Chriss mig om jag fått parkeringsböter...
- Whut?!
Vänder mig om, hittar den och ser att det är fucking 700 spänn. Jag skjuter mig själv. Sedan tappar jag bort min telefon, trodde att världen skulle gå under, men hittar den några timmar senare, i bilen såklart.
Detta är INTE min vecka.

För övrigt, mitt projekt har nu startats igång, har bara fått härliga reaktioner och jobbar såklart på kommande projekt till sommaren/hösten. Helt otroligt hur många som vill vara med och hjälpa till och stödja för någonting som är så enkelt. Nedan blev resultatet...


En brud ringde upp mig igår eftermiddag som jobbar för Sony Ericsson och jag ska tydligen testa en helt ny produkt som inte har kommit ut än, ett helt nytt headset, hörlurar, telefon etc. för att sedan utvärdera det. De flesta vet att jag är LJUDkåt så det ska bli intressant... Ska hämta prylarna imorgon. I like it.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar