Yessica är en typisk tjej som ljuger om sin ålder, har en gränslös kärlek till sneakers och dödar för sushi. Hon bor i centrala Malmö och skrapar ihop varje liten slant för att kunna åka till L.A. våren 2010. Följ hennes blogg för att få veta mer om hur det är att ha tusen drömmar, vara danslärare och ständigt ha åsikter om ditt och datt.

torsdag 9 juli 2009

Vrak? Nej, inte så farligt

Yo vänner,

Ibland önskar man bara att man kunde stanna kvar och dra sig... sängen är ens bästa vän. Trodde att jag skulle vara ett vrak efter så mycket som jag har jobbat, men det är inte så farligt ändå. Har tappat 1 kg, ha ha!
Ändrade planer om showen förresten, vi fick nu reda på att det inte var Britneys officiella afterparty... tydligen var det ett "hyllnings afterparty" till Brittan istället - men va fan - vem tackar nej till gratis sprit, inträde och att få ta med sig vänner med in? Det blir nog ganska kul ändå.

Börjar jobba kl 13:30, innan dess ska jag till länsstyrelsen och hämta ut uppgifter och försöka hinna till biblioteket och lämna böcker som jag borde gjort för länge sen... hoppas bara att det inte kommer en saftig räkning där också.

Hade myskväll med mamma igår, nu när man jobbar så mycket och länge hinner man knappt se varandra :-( Så vi tryckte i oss jordgubbar och snackade skit. Troligen blir det förändringar till hösten, vi får se. Saknar min sambo.

Kram så länge,
Yess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar