Yessica är en typisk tjej som ljuger om sin ålder, har en gränslös kärlek till sneakers och dödar för sushi. Hon bor i centrala Malmö och skrapar ihop varje liten slant för att kunna åka till L.A. våren 2010. Följ hennes blogg för att få veta mer om hur det är att ha tusen drömmar, vara danslärare och ständigt ha åsikter om ditt och datt.

lördag 11 juli 2009

Performing 2night

Jag kan knappt komma ihåg sist jag sov 8 timmar i sträck! Skönhetssömn i natt alltså... för att sedan väckas för att det står frukost på bordet :-) Det gillar vi...

Har precis städat och slängt ihop alla saker inför ikväll, ska pysa till centralen om 2 timmar och tänkte slänga i mig någonting innan. Och mamma är bäst för att hon tar mitt pass i natt, vilken annan mamma hade ställt upp sådär för att jobba mitt i natten? (och jag ska festa duktigt för att det var 2 månader sedan sist....)

Nä, nu måste måste jag skynda mig... C ya

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar