Yessica är en typisk tjej som ljuger om sin ålder, har en gränslös kärlek till sneakers och dödar för sushi. Hon bor i centrala Malmö och skrapar ihop varje liten slant för att kunna åka till L.A. våren 2010. Följ hennes blogg för att få veta mer om hur det är att ha tusen drömmar, vara danslärare och ständigt ha åsikter om ditt och datt.

torsdag 19 mars 2009

Back on track

Wzup people.

Sitter här och mår sååå bra efter en riktigt hård träning... Känner stor inspiration nu när det bara är ett år kvar innan jag drar. Ni som inte vet - efter skolan ska jag till L.A. och för att leva loppan och dansa röven av mig. Destination 1 börjar i Grekland redan nu i April, sedan får vi se vart ödet leder mig...

Laddade batterierna och sov två timmar efter skolan eftersom jag aldrig fick i mig mitt dagliga koffein (!). Skämt och sido, det har varit en tung dag, skrev prov som faktiskt gick ganska bra (med tanke på att ämnet inte är så där... speciellt intressant. Svensk litteratur? Nej tack.) och nu ska jag göra lite te och påbörja mitt personporträtt och fila lite inlämningar...

Fredag imorgon för fan. Ska nog pysa förbi Emelies lägenhet med lite mat och mitt gulliga tryne. Det känns som om vi är sambos nu trots att jag inte bor där, ringer och messar henne mer än vanligt! (5 ggr om dagen) Och innan Emelie blir det en snabb visit om Impala. OCH DÅ TAR JAG BILEN! (hämtade körkortet för 2 dagar sedan)

Fan, jag måste ju storhandla också....

Ladies n' gents,

Luv

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar