Yessica är en typisk tjej som ljuger om sin ålder, har en gränslös kärlek till sneakers och dödar för sushi. Hon bor i centrala Malmö och skrapar ihop varje liten slant för att kunna åka till L.A. våren 2010. Följ hennes blogg för att få veta mer om hur det är att ha tusen drömmar, vara danslärare och ständigt ha åsikter om ditt och datt.

söndag 8 mars 2009

Planering inför nästa The Voice event...

Yo people.

Jag har så jävla ont i huvudet och dessutom hatar jag söndagar. Man lyckas alltid sova för länge och sen kommer den ångestfyllda oron om att man egentligen borde bockat av åtminstonde 5 punkter av de 100 som står på jag-måste-göra-listan-annars-är-jag-körd.

Fick mess av Lin idag och ska påbörja min planering för The Voice eventet som troligen kommer att äga rum den 27 mars, ev. den 28. I min förra blogg nämnde jag att jag är delkoreograf för The Voice teamet, så mitt arbete är att tillsammnans med Lin sätta ihop en fet show till alla regelbundna The Voice events på Buddah Lounge. Så förutom The voice teamet så kommer även lokala artister finnas på plats, jag vet inte vilka än dock... SO BE THERE! Förra eventet skötte Lazee och Darin, och det blev lyckat... men det blir tyngre den här gången! Kommer att lägga upp videos så småningom.

Idag hade vi kalas för mig och moster Eva, imorgon fyller jag år... Glöm inte att gratta mig! ;-) Jag ska äta Hollandia-tårta till frukost som blev över från idag... VARDAGSLYX FÖR FAN!

Holla at ur girl,

I'll be right back.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar