Yessica är en typisk tjej som ljuger om sin ålder, har en gränslös kärlek till sneakers och dödar för sushi. Hon bor i centrala Malmö och skrapar ihop varje liten slant för att kunna åka till L.A. våren 2010. Följ hennes blogg för att få veta mer om hur det är att ha tusen drömmar, vara danslärare och ständigt ha åsikter om ditt och datt.

tisdag 10 mars 2009

Muffinskonsisens... på glass?


Yo people.


Gör vad ni vill. Kalla mig rasist, kalla mig vad fan ni vill....


... MEN VEM VILKEN DUM JÄVLA ARAB SÄLJER TINAD GLASS FÖR 15 SPÄNN (88:a) I MUFFINSKONSISENS!?

Jag snackar om den här svettluktande mannen med mustach som sitter på sin feta röv vid Royal, ni vet (och som troligen äger stället också). Förutom att han säljer cigg till småungar på 10 bast så har han fanimaj chips som går ut samma månad... Chips håller typ i 2 år? Idioten försökte dessutom höja tobaksskatten i förväg till mamma + få henne och köpa en icke-fungerande tändare.... Äckelpäckel människor stör mig fruktansvärt.

Ändå älskar vi honom eftersom han har öppet till 11 på vardagarna. Blattar är coola för övrigt.


Nu ska jag hoppa i duschen och ladda inför en betydelsefull morgondag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar