Yessica är en typisk tjej som ljuger om sin ålder, har en gränslös kärlek till sneakers och dödar för sushi. Hon bor i centrala Malmö och skrapar ihop varje liten slant för att kunna åka till L.A. våren 2010. Följ hennes blogg för att få veta mer om hur det är att ha tusen drömmar, vara danslärare och ständigt ha åsikter om ditt och datt.

måndag 23 mars 2009

Choklad och fotmassage

Yo people,

Säg vad man vill, men spagetti och köttfärssås går alltid hem. Tips? Prova på att hälla i en matsked socker, basilika och lite citronsaft. Framhäver tomatsmaken och vióla - a touch of Italia.

Jag har precis lyckas prata till mig en fotmassage av min älskade bror, så nu trycker jag i mig andra halvan av Guylian asken och dricker kaffe i sängen bland alla filtar och kuddar. Fan, jag skulle ju köpa gymkort på 24 seven idag?

Undervisade idag och det gick väl bra antar jag. Är bara ovanligt trött... Nästa kurs startar på onsdag nästa vecka, så ta en titt förbi The Hip Drop om ni har tid...
www.thehipdrop.com

Nu ordbajsar jag bara.

Vi hörs,

Luv Yess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar