Yessica är en typisk tjej som ljuger om sin ålder, har en gränslös kärlek till sneakers och dödar för sushi. Hon bor i centrala Malmö och skrapar ihop varje liten slant för att kunna åka till L.A. våren 2010. Följ hennes blogg för att få veta mer om hur det är att ha tusen drömmar, vara danslärare och ständigt ha åsikter om ditt och datt.

söndag 22 mars 2009

Nachochips och skallebank till frukost

Yo people...

Just nu luktar jag skunk. Det blev nachochips och skallebank till frukost och dessutom så ömmar fötterna något fruktansvärt... Dessa pinuppa-skor dödade mig långsamt, men man är ju kvinna (och härdad, förhoppningsvis)...

Gårdagen började lugnt, folk började droppa in till my crib runt 21-22, och efter presenöppning åkte vattenpipan upp och den elaka versionen av sanning eller konka ha ha.... Efter drog vi vidare til Bodoni, jävla pundarställe, varför gick vi dit? Blev nästan förfölj av en svart läskig man (immiterar: The adidas-gurl, I wanna talk to u), men tog tag i Moa snabbt som fan och raggade upp en taxi... För övrigt var det nice stämning! Träffade min sushikompis (som jobbar på Nilssons Sushi) han lovade mig en gratis lunch nästa gång. Reagge/dancehall, omringade av black dudes - gissa vem som var nöjd (förutom jag!)... Bilder kommer snart :-)

Fuzzytime (men jag ska egentligen till ett "möte", enda anledningen till att jag ska slippa städa) och ska planera inför något kommande längre fram... Sedan väntar böcker och rapporter efter detta. Därför tycker jag inte om söndagar.

Fick biljett av mina fuzziez till BRANDY den 16 Maj på KB! Gissa vem som är HAPPY! Luv u guys.

I'll be back.

Yess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar