Yessica är en typisk tjej som ljuger om sin ålder, har en gränslös kärlek till sneakers och dödar för sushi. Hon bor i centrala Malmö och skrapar ihop varje liten slant för att kunna åka till L.A. våren 2010. Följ hennes blogg för att få veta mer om hur det är att ha tusen drömmar, vara danslärare och ständigt ha åsikter om ditt och datt.

torsdag 5 mars 2009

Negativ syn på omvärlden

Shit, jag trodde aldrig att jag skulle börja blogga igen.

Det tog ett bra tag innan jag pillat färdigt med layouten, men det spelar ingen roll... jag lär ändå inte lyckas få lika många läsare som alla sliskiga, rika stockholmare som bor i Vasastan och äter frasvåfflor till frukost. Och det är inte roligt att skriva utan att ha några läsare. Det suger?

Vem är jag då? Jo, jag är Yessica som egentligen borde jag plugga röven av mig just nu, och för en gångsskull sitter jag inte på Facebook (knark för fan!). Istället startade jag en blogg så jag lär väl ändå inte få så mycket gjort.... önskar att jag kunde piska mig själv.

Imorgon är det fredag. Helgen kommer väl inte bli sådär tung som jag vill, med en polsk mamma lär vi städa hela precis helgen (kalas på söndag, ni vet ju vad det innebär...). Och det är ju Kärleksklubben imorgon. Dessutom hatar jag teori.

Brorsan har flyttat hem igen, zup dude. Det är lite hat-kärlek fortfarande, och speciellt när man köper hem en semla till sig själv utan att bjuda. Det tycker jag är dåligt. Plus att han skaffar extra poäng genom att massera mamma framför tvn. I don't really like it.

I'll be right back.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar