Yessica är en typisk tjej som ljuger om sin ålder, har en gränslös kärlek till sneakers och dödar för sushi. Hon bor i centrala Malmö och skrapar ihop varje liten slant för att kunna åka till L.A. våren 2010. Följ hennes blogg för att få veta mer om hur det är att ha tusen drömmar, vara danslärare och ständigt ha åsikter om ditt och datt.

tisdag 31 mars 2009

Biljetter bokade!

Yo people,

klockan är snart halv nio och jag är grymt trött. Tränade till halv 12 igår ikväll inför showen, och jag lovar - it's gonna be off tha hook...

Biljetterna till Grekland är bokade! För er som inte läste mitt tidigare inlägg så kommer jag att åka med Lin (grun. The HipDrop) som asisstent... Vi kommer att vara där den 23-26 april och hålla ca 2 klasser om dagen dagen. Förutom det så kommer vi låna en lägenhet mitt i Thessaloníki (se karta) och sedan ska vi festa.... och festa.



Kommer ta mycket bilder och filma en del, så watch out!

GLÖM NU INTE ATT TA MIN KLASS IDAG! NEW SCHOOL LEVEL 1, THE HIP DROP, 17:45-18-45
www.thehipdrop.com

Nu är det bara 2 dagar kvar till FEEL GOOD på Inkonst! Stay tuned...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar