Yessica är en typisk tjej som ljuger om sin ålder, har en gränslös kärlek till sneakers och dödar för sushi. Hon bor i centrala Malmö och skrapar ihop varje liten slant för att kunna åka till L.A. våren 2010. Följ hennes blogg för att få veta mer om hur det är att ha tusen drömmar, vara danslärare och ständigt ha åsikter om ditt och datt.

söndag 15 mars 2009

Kallt kaffe och en phet workshop


Yo people.

Jag är tung i kroppen idag.... mitt kaffe bredvid mig har hunnit bli kallt och jag ska bara få tummen ur röven och pallra mig ut. Ska träffa alla fuzzziez idag, har saknat dem! Så frukost och planering inför Steady Fuzz nästa show är högst prioriterat idag.
Fast jag är tråkig som fan egentligen. Igår dumpade jag club DUBSTEP för Em. Är det inte det kärlek? Nej, men efter workshopen med Nick Demoura (tuuuung kille), så blev jag så jävla trött och åkte hem till hennes lägenhet för att hjälpa henne att packa upp. Emelie Karlsson Offerlind har härmed blivit Malmö-bo! Så vi fick undan väldigt mycket igår, till och med tv och allt inkopplat (lite teknisk är jag faktiskt efter alla dessa flyttar...) Call me handy-girl, suckers!
Efter det följde jag henne till jobb som ett femte jul där hon bjöd mig på nyfriterade pommes och kebab.... *lutar sig bakåt på stolen*
Sedan köpte jag 2 pheta Nike t-shirts igår till träning... Riktigt tunga, bra kvalité. Måste införskaffa lite fräscha kläder till träningen, om man nu inte vill ta sin utslitna AP-tröja när alla andra är i tvätten, he he :-)
Mamma Beata är nog nykär. Hon dumpade för både middag och frukost för en kille som hon har träffat... Så plötsligt är garderoben full och hon har gått ner i vikt. Är inte det konstigt? Men det är ju till nytta om man nu vill plocka hem någon. Han spelar GOLF (mamma HATAR golf). Hoppas det är en bra kille ändå.
Ja, och jag ska till Grekland.... Det är helt sjukt. Tre dagar - workshop, träning, utekvällar, MAT, grekiska hetton, tzatsiki, mfmfmmf... ha ha :-)
GREEECE HERE I COME!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar