Yessica är en typisk tjej som ljuger om sin ålder, har en gränslös kärlek till sneakers och dödar för sushi. Hon bor i centrala Malmö och skrapar ihop varje liten slant för att kunna åka till L.A. våren 2010. Följ hennes blogg för att få veta mer om hur det är att ha tusen drömmar, vara danslärare och ständigt ha åsikter om ditt och datt.

lördag 7 mars 2009

Badkarskoreografi

Yo people.

Gissa hur jag vaknade idag, en lördagsmorgon kl 8? Jo, dörren smälls upp och mamma tar ton;
- Du ska sticka till affären och köpa tvättborttagningsmedel.
- ÅÅÅÅÅÅÅÅÅH. Låt mig dö.

Städning idag som gäller. Kalas imorgon. Övningskörning. Handla mat på Özen allfrukt. Åka förbi polska affären. Handla té till mormor. När det gäller den där kvinnan ska allting vara tipp topp, vet ni. Att städa toaletten tar 1 timme enligt annars är det inte nogrannt gjort. Så jag brukar städa toaletterna, får då vet jag att jag kan stänga dörren, sätta på ipoden och städa i takt till musiken (de må se jävligt roligt ut). Brukar alltid sluta med att jag nästan halkar i badkaret för att jag koreograferar.... och vänta bara tills jag får körkort. Kommer säkerligen bli av med det ganska fort. Att sitta still till musik är ingen bra kombination.

Nu ska jag hoppa i duschen och se vad resten av dagen har kvar att erbjuda.

I'll be right back.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar