Yessica är en typisk tjej som ljuger om sin ålder, har en gränslös kärlek till sneakers och dödar för sushi. Hon bor i centrala Malmö och skrapar ihop varje liten slant för att kunna åka till L.A. våren 2010. Följ hennes blogg för att få veta mer om hur det är att ha tusen drömmar, vara danslärare och ständigt ha åsikter om ditt och datt.

söndag 22 mars 2009

Miss Lonely


23:30...


Jag håller på att bädda min säng (eller ja, just nu råkade jag sätta mig ner av någon anledning) och erkänn att det inte finns något bättre en en nybäddad säng, speciellt med silke-påslakan och hundra kuddar...

Just nu har jag tryckt i mig en halv Guylian-chokladask i min ensamhet, tittat på gamla Steady Fuzz videos/inspelningar och är verkligen glad att vi är back on track. More fuzzytime, more food.... och dans såklart.


Steady Fuzz






Nä, nu ska jag ta tag i mig själv och läsa ett 20 sidor långt kompendium innan jag somnar med bunten i huvudet.

Ta hand om er så länge,

Luv Yess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar