Yessica är en typisk tjej som ljuger om sin ålder, har en gränslös kärlek till sneakers och dödar för sushi. Hon bor i centrala Malmö och skrapar ihop varje liten slant för att kunna åka till L.A. våren 2010. Följ hennes blogg för att få veta mer om hur det är att ha tusen drömmar, vara danslärare och ständigt ha åsikter om ditt och datt.

onsdag 25 mars 2009

Stel nacke och nya gig

Yo people,

Vet ni hur det känns att dö? Jag provade på det idag. Vaknade med en fruktansvärd träningsvärk i nacken, ända ner till ryggslutet, vilket har resulterat en kraftig huvudvärk hela dagen... It's hard 2 be girly, speciellt när man ska flaxa med huvud och hår :-) (Britney style, don't ask). Så när jag kom hem efter 4 timmars plugg på biblioteket smorde mamma in mig med något polsk skit som mormor gett oss, tio gånger starkare än häst-liniment... Jag kände mig en som en slaktad gris under eld och kom på mig själv att det kanske inte var så smart att koreografera nyinsmord... Ja, helvete vad det kändes. Man lär sig definitivt av sina misstag.

Imorgon ser jag framemot träning och därefter ska jag fika med Mike. Förrsten! Nytt gig på gång. Den 3 april kommer några dansare från The Hip Drop Dance Complex att uppträda på något som heter Feel Good For Charity, ett projektarbete av fyra ungdomar på Latinskolan. Lazee, Leslie, Picaboo och andra godingar kommer finnas på plats... SO B THERE! Kommer bli tungt. Håller er uppdaterade om uppträde längre fram.
www.feelgoodforcharity.blogg.se

C ya

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar